Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
23 oktober 2020

Vill du öka företagets tillväxt inom e-handel?

Tillväxtpotentialen inom e-handel är hög, och det gäller för de flesta branscher. Men hur lyckas man med sin e-handel och hur får man både teknik, människor och processer att bli till en fungerande enhet? Att leverera kundvärde i en fysisk butik är en sak, men hur levererar man kundvärde i en e-handelsbutik och på vilket sätt utmärker man sig från sina konkurrenter?

 

Nu startar Almi upp en vd-grupp som fokuserar på konsten att ta plats på e-handelsarenan. Det är många frågor som är gemensamma för företagare och det oavsett branschtillhörighet. På Almi tror vi på samverkan och samarbete som en väg att bli ännu bättre. I våra vd-grupper säkerställer vi en mix av företag som har samma frågeställningar men inte konkurrerande verksamheter. Den som vägleder oss genom våra möten är vår seniora e-handelsexpert Päivi Wahlqvist som delar med sig av sin kunskap, sina erfarenheter och som ger dig de rätta verktygen för att lyckas inom e-handel.

 

Våra fem mötestillfällen

 

  • Session 1
    Sortimentet – Detta krävs av företaget i den digitala världen.

  • Session 2
    Tekniken, plattformen, säljverktygen som en fungerande enhet.

  • Session 3
    Så möter du kunden digitalt. 

  • Session 4
    Att skapa synlighet på nätet och konvertera besökare till kunder.

  • Session 5 
    Från projektform till löpande verksamhet – vilka resurser, metoder och komponenter bör ingå i en e-handels-strategi för att kunna förbli aktuell i sitt erbjudande.

 

Päivi Wahlqvist

 

Päivi är en senior e-handelsexpert som brinner för digital marknadskommunikation och digital transformation.

Idag är hon verksam som Marketing & eCommerce Manager på Edsbyn Senab, och har tidigare haft ledande roller på IKEA, AJ Produkter och NetOnNet. Päivi drivs av innovation och ny teknik som bidrar till att förenkla och förbättra, ökar kundupplevelsen och driver försäljning.

 

Praktisk information

 

Tid: Start november 2020
Omfattning: 5 träffar och 5 deltagande företag
Kostnad: 7000 kr + moms, per deltagande företag

Sista anmälningsdag: 6 november 2020
Antal platser: 5 stycken

Päivi Whalqvist