Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
28 oktober 2021

Tre faktorer att ha koll på i tider med stora omvärldsförändringar

Håller din affärsidé i tider med stora omvärldsförändringar? Stefan Stålnacke är rådgivare på Almi Nord och här ger han tips på tre faktorer att ha koll på:

1. Din kund

Fundera på om de behov och målgrupper du fokuserar på idag är tillräckligt tydliga och starka, både idag och framåt.

2. Din marknad

Fundera på om den marknad du riktar dig till är tillräckligt attraktiv för att din affär ska fungera på kort, medellång och lång sikt. Eller kan det finnas anledning att byta marknad eller att justera marknadsfokus?

3. Ditt erbjudande

Fundera på om ditt erbjudande är tillräckligt värdefullt för kunderna även imorgon. Eller kan det behöva uppdateras framåt, i så fall hur?

Välkommen till oss på Almi för att bolla dina funderingar kring hur du kan utveckla din verksamhet och tänka runt din affärsmodell!

Stefan Stålnacke
Stefan Stålnacke, rådgivare Almi Nord, i podd-inspelning. Foto: NorrMedia