Sälj det som kunder faktiskt vill köpa – upptäck Heat Testing

Almi Invest Inside Session:
webinar den 24 april med Petter Hanberger, Confidence Studio
Heat Testing är en metod för att snabbt och kostnadseffektivt testa verklig efterfrågan för din produkt/tjänst genom marknadsexperiment – redan innan du investerar tid och pengar på att utveckla och lansera.
I detta webinarie får du konkreta tips och exempel på hur Heat Testing kan användas både för att testa helt nya kunderbjudanden, eller öka attraktivitet och försäljning av befintliga.
I detta webinar lär du dig hur Heat Testing:
- Går till och hur det är applicerbart på både B2B och B2C
- Används innan MVP:er och funktionella prototyper för att ge insikter om din marknad.
- Hjälper dig att utvärdera GTM-strategier: positionering, budskap, målgrupper och prispunkter.
- Genererar kvalificerade leads - kunder som köar för att köpa din produkt
- Ger den typ av datadrivet och evidensbaserat beslutsunderlag som investerare efterfrågar
Datum: 24 april
Tid: 12-12.45
Plats: Online (länk skickas i god tid innan webinariet)
Anmäl dig senast 23 april.