Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
Besök framtiden
Funderar ni kring hur ni ska ta er igenom pandemin, behöver ni ställa om hela eller delar av verksamheten eller rider ni ut stormen genom att fokusera på att rusta för framtiden? Oavsett hur ni påverkats av pandemin, finns våra erfarna rådgivare här för att stötta er i det utvecklingsarbete som just ni behöver.

För företag inom besöksnäringen

 

För företag inom besöksnäringen som vill ta sig igenom krisen och rusta för långsiktig utveckling

Projektet erbjuder rådgivning till företag inom besöksnäringen. Vi stödjer företag i att utveckla sin verksamhet, ställa om, hitta nya affärsmöjligheter. Vi erbjuder både individuell coachning och grupprådgivning i form av VD-grupper och klustersamarbeten. De olika rådgivningsinsatserna presenteras separat nedan, under kunderbjudanden.

 


Intresserad? Boka en första behovsanalys


All rådgivning i projektet är kostnadsfri och vi börjar alltid med en inledande behovsanalys där vi tillsammans pratar om ert företag och vilka behov just ni har.  Under mötet bestämmer vi sedan gemensamt hur vi kan jobba vidare tillsammans. Hör av er via mail eller telefon direkt till någon av våra rådgivare eller fyll i kontaktformuläret längre ner på sidan så hör vi av oss! 

 

Besöksnäringen har drabbats hårt av pandemin - projektet syftar till att akivt stötta företagen i näringen

Projektet är ett samverksansprojekt mellan Region Stockholm och Almi Stockholm Sörmland. Det övergripande målet med projektet är att bidra till att företagen inom besöksnäringen i Stockholms län tar sig igenom pandemin och står rustade för perioden efter genom att erbjuda anpassad affärsrådgivning för omställning och innovation ur krisen. 


Projektet har föregåtts av ett initalt insiktsarbete under vilket besöksnäringens specifika behov och situation kartlagts och analyserats. Utifrån identifierade behov och nuläge i branschen samt specifikt utpekade behov inom affärsutveckling har en för besöksbranschen unik ”verktygslåda” utvecklats. Verktygslådan, i form av olika kunderbjudanden, som vi använder oss av i vår rådgivning inom projektet är därför helt anpassade till besöksbranschen och dess specifika behov. Något vi är väldigt stolta över att kunna erbjuda branschen. 

I rådande pandemi genomför vi möten och kundinsatser digitalt, för allas säkerhet. Vi längtar efter att kunna genomföra fysiska möten i framtiden, men under tiden är vi aldrig längre bort än ett Teamsmöte eller ett telefonsamtal. Vi ser fram emot att prata med er. 

Här når du oss:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rut Semere, affärsrådgivare

rut.semere@almi.se

072-201 86 71

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Annica Lögdlund, affärsrådgivare

annica.logdlund@almi.se

070-285 82 27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moa Jäger, delprojektledare

moa.jager@almi.se

08-458 14 14

 

 

Eu-logo

Kontakta oss

Fyll i dina kontaktuppgifter här, så återkommer vi till dig
*
*
*
*
?