Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.

Ett hållbart varumärke är din bästa säljare

Ditt företags värderingar påverkar i allra högsta grad intresset för dina produkter, din lönsamhet och attraktivitet som arbetsgivare. Ett exempel på detta är när en känd svensk klädkedja hamnat i blåsväder vid flera tillfällen de senaste åren och då företagets värderingar blivit ifågasätta. Att företaget använder hållbara argument i sin marknadsföring spelar ingen roll när produkter och produktion inte lever upp till kundernas förväntningar.

Ur innehållet

Du får 5 tips på hur du ökar försäljningen genom att stå för rätt värderingar.

Under den digitala workshopen tittar vi närmare på hur du kan säkerställa att företagets värdegrund och hållbarhetspolicy speglas i både produkter och marknadsföring. Resultatet är ett hållbart varumärke som kan attrahera din målgrupp. Exempel kommer att tas upp från både nationella och lokala företag.

Kort om föreläsaren: Matz Magnusson kommer från företaget Magnusson & Kennberg Varumärkesutveckling AB. Han är civilekonom med mer än 20 års erfarenhet av marknadsföring för ett stort antal företag och organisationer i Sverige

Workshopen är digital. Länk kommer att skickas ut till anmälda.

Fakta

Pris (inkl. moms) Kostnadsfritt
Plats

Digitalt

Växjö

Datum

Fre 06 nov

kl. 08.00–09.30

Sista anmälningsdag den 30 oktober 2020
Platstillgång Platser kvar Anmäl dig