Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
Inspiration

Digital marknadsföring och sälj 

Vare sig du vill det eller inte så startar dina kunders köpresa online, och det gäller både om du vänder dig till B2C eller B2B. Det betyder att det idag är oerhört viktigt att ha en stark digital närvaro.

I detta webinar samtalade Sara Wallin med två experter inom digital marknadsföring och sälj, Hanaw Rashid och Christer Pettersson. Du får många bra och matnyttiga tips om hur digitalisering kan hjälpa dig i din marknadsföring.

 

Under 30 minuter garanterar vi att du kommer få både underhållande, informativa och matnyttiga insikter, och inspiration till att ta nästa steg i din digitala marknadsföring.

 

Klicka på Play ovan för att se hela webinariet.

hanaw-rashid
Hanaw Rashid är digital strateg, driver sitt egna bolag Hanaw Rashid AB och har arbetat med digital kommunikation i över 10 år. Hon följer det senaste inom digitala trender och kommunikation. Med sin uppdaterade kunskap om vad som är aktuellt just nu och vad som kommer i morgon bidrar hon till att ständigt förflytta företag/kunder till de snabbast växande och mest effektfulla kommunikationskanalerna. Hanaw är van föreläsare och figurerar flitigt i media, bland annat som digital strateg på TV4 Nyhetsmorgon och Sveriges Radio. Hon leder även nätverk för digitala kommunikatörer för Sveriges kommunikatörer och är leder kursen “Marknadsföring på Facebook och Instagram” på Berghs School of Communication.
christer-pettersson
Christer Pettersson är Head of E-Commerce and Commercial Digitalization på Hultafors Group, som utvecklar produkter för professionella hantverkare under varumärken som Snickers Workwear, Hultafors och Solid Gear. Han har över 20 års erfarenhet inom e-handel, media och digital marknadsföring från företag som IDG, Eniro, Apollo Travel Group och Arvato, och han är en ofta anlitad föreläsare och har bland annat skrivit boken ”Gräv guld i dina egna kanaler”, som ger konkreta tips för att öka såväl synlighet och trafik som försäljning och kundlojalitet online. Han driver även en blogg om content marketing och e-handel. © Foto Martin Fältström

Ett samarbete mellan Almi & Tillväxtverket

Regeringen har gett Tillväxtverket i uppdrag att tillsammans med Almi skapa bättre förutsättningar för ett mångsidigt, konkurrenskraftigt och hållbart näringsliv med god förmåga till förnyelse över hela landet.

 

Fokus ligger på digitalisering och vänder sig till dig som har ett litet till medelstort företag, oavsett bransch, och som befinner dig utanför storstadsregionerna, och som har någon form av digitala planer och en önskan att genomföra dessa.

 

Läs mer om satsningen och hur Almi kan stötta ditt företags digitaliseringsresa