Workshop: Varumärke och positionering

Pris:
3 750 kr

Datum:
Tis 14 maj kl. 10.00–12.00

Sista anmälan:
tisdag 14 maj 2024

Plats:
Stockholm, Västra Järnvägsgatan 3
Anmäl dig Arrangör: Stockholm

Workshop: Varumärke och positionering

Öka försäljningen genom att förstå era kunder, konkurrenter och er egen position på marknaden.

Workshopen Varumärke & positionering ger er som etablerat företag en fördjupad förståelse för varumärkets funktion och syfte och hur ni genom att lära känna er målgrupp och era konkurrenter kan bygga ert eget varumärke starkare. I workshopen ger vi även insikter och verktyg kring positionering, paketering och prissättning.

Workshopen genomförs vid två tillfällen om 2 timmar vardera. Mellan de två tillfällena ges en enklare hemläxa där ni själva får testa era nya kunskaper och applicera dessa på den egna verksamheten.

Tillfälle 1: 14/5 kl 10-12
Tillfälle 2: 28/5 kl 10-12

Hållbarhet är idag en avgörande faktor för alla varumärken oavsett om ni vill vara hållbara stjärnor eller bara ”hela och rena”. I samband med workshopen genomför alla deltagande företag en enklare hållbarhetsgenomlysning. Hållbarhetsgenomlysningen kan genomföras innan workshopen eller i samband med hemläxan mellan de två mötena.  

Pris: 3000 kr + moms per företag.
Målgrupp: Etablerade företag. Minst 3 anställda och en omsättning på minimum 5 mkr.
Generellt blir värdet av ert deltagande alltid större om ni är två som deltar från företaget.

Varmt välkommen!

Workshopen är en del av Acceleration Sthlm, ett affärsutvecklingsprojekt som ska bidra med ökad tillväxt-, innovation- och
konkurrenskraft bland Stockholmsregionens företag. Projektet finansieras av den Europeiska regionala utvecklingsfonden (ERUF) samt Almi Företagspartner Stockholm Sörmland AB.