Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
Stärk ditt varumärke genom att skapa innehåll som engagerar – med rörlig bild i fokus

Seminarium 2 juni med David Bexelius från OTW
– Nordens mest prisade contentbyrå

Det här vill du inte missa! Kostnadsfri föreläsning med David Bexelius från OTW om hur du kommer igång med rörlig bild för att stärka ditt varumärke i olika kanaler. Mycket uppskattat av tidigare deltagare.

Det behöver inte vara så svårt, det här med rörligt. Egentligen handlar det bara om att våga testa. Men det finns några saker att tänka på innan. Vad vill du säga, till vem och varför? Och hur når du rätt personer och sticker ut från mängden?

 

David Bexelius med rötter i Östersund har jobbat med rörlig bild, tv, content och reklam i snart 20 år. Han har samlat på sig erfarenheter som programledare, producent och utvecklare av rörliga format. Han har producerat program som Halv 8 hos mig, Draknästet och Tina i fjällen.

Idag har David rollen som utvecklingschef för rörlig bild på OTW – Nordens mest prisade contentbyrå. Han står bakom content och reklamkampanjer för varumärken som IKEA, Synsam, Barncancerfonden, CityGross och Stöldskyddsföreningen.

 

Under två timmar reflekterar han kring sina insikter om rörlig produktion för olika plattformar, målgrupper, storytelling och kreativt skapande. Och förklarar även hur långkalsonger, fiberrikt bröd, italienare, DJ:s och korvtårtor är bra hjälpmedel för honom.

Digitalisering 2020 finansieras av Tillväxtverket. Satsningen är en del i att skapa bättre förutsättningar för landsbygdernas företagsklimat och bidra till ett mångsidigt, konkurrenskraftigt och hållbart näringsliv med särskilt fokus på digitaliseringens möjligheter i företag – oavsett bransch.

loggor Almi och Tillväxtverket

Anmäl dig här:
onsdag
2 juni 
kl 9-11
Kostnadsfritt!

Så här tyckte tidigare deltagare:

Johanna Krook, Eivy ”Otroligt givande! Bra info och tips för både små och stora företag oberoende av nuvarande fas inom marknadsföring och budget.”

Hanna Hervall, Trangia: 

Lättsamt och inspirerande! David gav ytterligare exempel på att det krävs mer än bara en bra budget för att marknadsföra sig idag.

Rasmus Molund, Sqrtn Company

”Otroligt givande!
Bra info och tips för både små och stora företag.
Oavsett budget och fas i sin marknadsföring”

 

Hans-Erik Beck ”Toppenbra. Helt rätt i tiden för oss.
David Bexelius förmedlar kunskap och erfarenhet som är lätt att ta till sig. Med en entusiasm som smittar av sig.”