Digitalguiden – att synas på nätet
Det går inte längre att blunda för utvecklingen. Vare sig ditt företag säljer produkter eller tjänster och vare sig kunderna är företag eller privatpersoner, numera måste varje framgångsrikt företag göra nätet till sin hemmaplan.
Inga branscher är undantagna. Frisörer, begravningsentreprenörer, musiker, arkitekter, konsulter och krögare – kunderna vill hitta dig på nätet, boka dig på nätet, kommunicera med dig på nätet och recensera dig på nätet. Så det räcker inte längre att pliktskyldigt ha en webbsajt eller en facebook-sida.
Den här guiden handlar om just det. Här berättar vi:
- Om skillnaderna mellan att göra affärer online och offline.
- Hur du bygger en webbplats som faktiskt fungerar idag.
- Hur du skaffar dig ägd, förtjänad och köpt uppmärksamhet online.
- Hur du agerar rätt på sociala medier.
- Hur du syns på bästa sätt på Google och i andra sökmotorer (just det, andra sökmotorer).
- Hur du köper uppmärksamhet på nätet, och hur du gör det bra.
- Hur du ska tala till kunderna online.
- Och mycket, mycket mer.
Ladda ned "Digitalguiden" här bredvid.