Webbplatsen kommer inte fungerar helt korrekt om er webbläsares JavaScript funktion är inaktiverad.
Bootcamp - effektiv affärsutveckling
För nystartade bolag inom besöksnäringen

Bootcamp - effektiv affärsutveckling

Bootcamp – Effektiv affärsutveckling är ett program riktat mot besöksnäringen.

Här får du konkreta verktyg för effektiv affärsutveckling av din nyligen startade verksamhet samt tillfälle att nätverka med andra företagare i samma situation.

 

Det kanske är första gången du startat ett företag? Eller så har du drivit din verksamhet några år och känner att det är dags att vidareutveckla din verksamhet. Bootcamp – Effektiv affärsutveckling ger dig ökad kunskap om hur du går från en idé till början till en veriiferad affärsmodell och ger en grund för fortsatt tillväxt.

 

Bootcamp - Effektiv affärsutveckling är kostnadsfri.

 

Anmäl dig redan nu om du vill säkra din plats, antalet deltagare är begränsat. Här hittar du anmälan

 

Workshops i grupp

I Bootcamp:en sätter vi samman en grupp av företagare och fokus under mötena ligger på att stötta varandra i att lösa utmaningar och lära av varandra. Under Almi-rådgivarens vägledning ges stort utrymme till att diskutera möjligheter och utmaningar med de andra deltagarna. 

 

Varje möte har ett tema:

 

  • Affärsmodellering och hållbarhet
  • Värdeerbjudande, konkurrenter och nyckeltal
  • Pitch, sälj och digital marknadsföring 
  • Affärsekonomi, budgetering och finansiering

Anmäl dig redan nu här eller i formuläret nedan om du vill säkra din plats, antalet deltagare är begränsat.

För vem? 

För dig som nyligen har startat ett bolag inom besöksnäringen.

 

Vad kostar det? 

Bootcamp - effektiv affärsutveckling är kostnadsfri

 

När: 

Fyra tillfällen, kl 8.30-12.30

  • 20/10
  • 27/10
  • 10/11
  • 14/11

Var?

Almis lokaler, Kungstensgatan 38

Har du frågor? 

Kontakta Azzam, som kommer att hålla i workshopen: 

azzam.alm@almi.se

 

Anmäl dig till Bootcamp - effektiv affärsutveckling

Fyll i dina uppgifter, så återkommer vi till dig inom kort
*
*
*
*
?